دهان
دهان
دهانی که بی موقع باز می شود 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

آشنای قدیمی !

تفاوت من و تو در یک انتخاب ساده خلاصه می شود:

من در دو راهی خدا و عشق

عشق را برگزیدم

و تو در دو راهی خدا و عشق

خدا را. 

با این همه، ما هر دو تنهاییم.

ما هر دو تنهاییم؛

تنها، چون خدایی که به آن نرسیدی

تنها، چون عشقی که از من دریغ شد.

 

"برای آشنای قدیمی من، دخترک آرزوهای زلال"

 



نظرات شما عزیزان:

شازده کوچولو
ساعت21:18---31 ارديبهشت 1391
سلام کاش ما انسان هارا بانگاه شخصی خودمون نمیدیدیم ای کاش یادبگیریم
پاسخ: شازده کوچولوی عزیز من از تمام "ای کاش ها" دلزده ام. چرا که "باید ها" تمام "ای کاش ها"ی منو خشکوند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:آشنا,عشق,خدا,دوراهی,انتخاب, ] [ 9:4 ] [ حمید انصاری ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با این همه ای قلب در به در از یاد مبر که ما من و تو "عشق" را رعایت کردیم. از یاد مبر که ما من و تو "انسان " را رعایت کردیم. خود از شاهکار خدا بود یا نبود...
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 162034
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

color="#008080">دریافت كد ساعت

پیچک