دهان
دهان
دهانی که بی موقع باز می شود 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

وقتی داری به من می گی: "دارم می میرم"
 
دوست دارم معنی حرفت رو بفهمی.
 
بفهمی که ممکنه تو نمیری، اما شنیدن همین حرف تو
 
منو تا لب مرگ می بره.
 
می خوام بفهمی وقتی می گی "دارم می میرم" من چه حالی میشم.
 
می خوام اینو بدونی و اگه فکر خودت نیستی،لااقل مراعات حال منو کنی.
 
 



نظرات شما عزیزان:

پرواز
ساعت23:43---19 مهر 1391
یعنی واقعا ده بار وبلاگتو به لینک های وبلاگم اضافه کردم ولی سیو نمی شه! اولین باره با همچین موردی برخورد می کنم!!!!!!
پاسخ: احتمال داره به این خاطر باشه که وبلاگ من توی لوکس بلاگ درست شده و وبلاگ شما توی بلاگفا. این فقط یه حدسه. البته اگر هم لینک نشد، چندان ناراحت نشین. به جای وبلاگ می تونین خودتون رو به وبلاگ من لینک کنین. یعنی اینکه هر از گاهی بیاین و سری به وبلاگ بزنین، هم دانشگاهی عزیز.


پرواز
ساعت20:33---19 مهر 1391
منم دارم فوق لیسانسمو دانشگاه بهشتی می خونم... تو هم سن داداشمی... از اینجا خوشم اومد... لینکت می کنم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, ] [ 19:42 ] [ حمید انصاری ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با این همه ای قلب در به در از یاد مبر که ما من و تو "عشق" را رعایت کردیم. از یاد مبر که ما من و تو "انسان " را رعایت کردیم. خود از شاهکار خدا بود یا نبود...
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 162019
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

color="#008080">دریافت كد ساعت

پیچک