دهان
دهان
دهانی که بی موقع باز می شود 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

به کسانی که با قاطعیت تمام از "خدا" حرف می زنند، حسودیم می شود.

با خودم میگویم، شاید اینها دل و ذهن شان به قدری از ایمان پر است که

دیگر جایی برای پرسش نمانده.

و شاید گمان می کنند که ایمانشان جواب پرسش شان است.

اما چطور ممکن است، سؤالی این چنین، جوابی آن چنان قاطعانه داشته باشد؟ ایمان.

ایمان جواب سؤال است یا راه فرار از سؤال؟

 



نظرات شما عزیزان:

شازده کوچولو
ساعت19:14---12 شهريور 1391
گاهی آدم ها خودشون رو پشت کلمات پنهان میکنن تا ازبی جوابی یابهتر بگم ازتنبلی خودشون پنهان کنن. وعده ای ...
پاسخ: عزیز من، این آسمانی که برای شما آفتابیه، در نظر من ابریه. من گمان می کنم پشت ابر خورشیدی هست. همین و نه بیشتر.


یکیییییییی
ساعت18:31---1 شهريور 1391
واااای
چقد حرص در اریییییییییییی
حداقل یه زحمت به خودت بده به وبلاگم سر بزن شاید شناختی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:خدا,ایمان,پرسش,عقل,سؤال, ] [ 2:54 ] [ حمید انصاری ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با این همه ای قلب در به در از یاد مبر که ما من و تو "عشق" را رعایت کردیم. از یاد مبر که ما من و تو "انسان " را رعایت کردیم. خود از شاهکار خدا بود یا نبود...
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 161990
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

color="#008080">دریافت كد ساعت

پیچک