دهان
دهان
دهانی که بی موقع باز می شود 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

دلم می خواد یه روز بذارم برم.

مدتی میشه که خیلی ها رو، خیلی چیزها رو گذاشتم کنار.

مدتی میشه که بند و بساطم رو بستم.

فقط مونده کَندن و رفتن.

یه روز تو یکی از همین روزها از همه چی می کَنَم و میذارم می رم.

یه روز تو یکی از همین روزها.



نظرات شما عزیزان:

یکی
ساعت11:34---31 شهريور 1391
فرار نیست ادما همدیگرو کامل بشناسن.گاهی نقابم چیز خوبیه
پاسخ: من اهمیتی به مناسبات آدمها نمی دم. از وقتی که یادمه، همیشه راه خودمو رفتم. البته می دونم که افراد نمی تونن همدیگه رو "کامل" بشناسن. از اون گذشته اگه کسی رو به طور کامل بشناسی، اون آدم دیگه برات یه راز نیست. و دیگه چیزی برای اینکه تو بخوای کشف کنی، نداره. شاید همین فاصله ای که بین ما وجود داره، باعث شده تو هنوز برای من یه راز بمونی. یه رازی که دوست ندارم برام برملا بشه.


شازده کوچولو
ساعت20:12---23 شهريور 1391
کاش میشددل کندورفت امابه کجا؟ ارزوی که 4سال براورده شد.ولی شاید سیبی رو گاز زدم که دوباره مثل یه نامه بی مقصد پس فرستاده شدم واین یعنی ...

d;d
ساعت19:18---23 شهريور 1391
کار خوبیه تاییدت میکنم
پاسخ: حالا که تو تأیید کردی، دیگه حتماً عملی اش می کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, ] [ 9:6 ] [ حمید انصاری ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با این همه ای قلب در به در از یاد مبر که ما من و تو "عشق" را رعایت کردیم. از یاد مبر که ما من و تو "انسان " را رعایت کردیم. خود از شاهکار خدا بود یا نبود...
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 162041
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

color="#008080">دریافت كد ساعت

پیچک