دهان
دهان
دهانی که بی موقع باز می شود 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تردیدی ندارم که

هرگز کسی به اندازه من تو را دوست نداشته است

و هرگز کسی به اندازه من از تو بی مهری ندیده است

ما هر دو نهایت یکدیگریم

من نهایت بی مهری تواَم

تو نهایت دوست داشتن منی.

 

(برای دخترکی که از یاد نمی رود، لعنتی)

 



نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت22:27---17 دی 1391
پیشاپیش ممنونم بابت فیلم
پاسخ: خواهش می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 دی 1391برچسب:, ] [ 12:24 ] [ حمید انصاری ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با این همه ای قلب در به در از یاد مبر که ما من و تو "عشق" را رعایت کردیم. از یاد مبر که ما من و تو "انسان " را رعایت کردیم. خود از شاهکار خدا بود یا نبود...
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 162080
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

color="#008080">دریافت كد ساعت

پیچک