دهان
دهان
دهانی که بی موقع باز می شود 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تمام دیشب تو را به خواب دیده ام

بعد از ماهها ندیدنت
                             نبودنت.
و امشب
             که پاسی از آن نیز گذشته است
لذت خواب دیشب
و ترس از به خواب امشبم نیامدنت
مجال خوابم نمی دهد.
طعم خواب دیشب هنوز زیر دندان است
و من با خیال خواب دیشبم خوشم.


نظرات شما عزیزان:

پرواز
ساعت20:22---19 مهر 1391
دلم گرفت...
پاسخ: تازه داری میشی مثل من!


یکی
ساعت20:31---30 مرداد 1391
خب البته تخصیر من بود پستو خب نخوندمو نظر گذاشتم.

ولی خب فک نمیکنی ادم باید به دوستاش یکم بیشتر محل بده؟

اونم دوستای قدیمیپاسخ: ای داد بیداد... از قرار من این گله ای هستش که این روزها زیاد از من میشه. چند وقت پیش هم گویا یکی از دوستانم تو خیابون من رو دیده بود و فکر کرده بود که من دیدمش و به روی خودم نیاوردم. اونم دقیقاً همین گله رو از من داشت؛ البته از طریق پیامک. گرچه خودش رو هم معرفی نکرد. من مخلص همه دوستام هم هستم، بالاخص قدیمیاش. ولی شما هم مثل اون دوستم، خودتو معرفی نکردی. به من حق بده که نشناسمت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:دیشب,خواب,امشب,, ] [ 3:8 ] [ حمید انصاری ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با این همه ای قلب در به در از یاد مبر که ما من و تو "عشق" را رعایت کردیم. از یاد مبر که ما من و تو "انسان " را رعایت کردیم. خود از شاهکار خدا بود یا نبود...
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 162090
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

color="#008080">دریافت كد ساعت

پیچک